سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 همه کار در GTA V با یک کلیک

همان طور که میدانید عنوان gta V یکی از عناوین مهم و برتر سال بوده است ، تا الآن مود ، کد تقلب و ترینر های زیادی برای این بازی ساخته شده ، اما در این پست ما فایلی برای شما آماده کرده ایم که همه ی این مواردی که گفته شده را درخود دارد ، یعنی ترینر کد تقلب ، مود و.... همه و همه بصورت یک فایل تبدیل شده و با یک کلیک می توانید بازی را مهیج تر و زیباتر کنید ، این ترینر هر چیزه باحالی که فکرش را می کنید داراست. برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مراجعه کنید.

برای این که ببینید چه قابلیت هایی را دارد فقط می توان بگویم آن را از لینک زیر دانلود و نصب نمایید زیرا قابلیت های بسیار جالب و بیشماری دارد.

طرز کارش هم به این صورت است:

ابتدا فایل را دانلود نمایید ، سپس با یکی از نرم افزار های WinRar یا  7zip آن را استخراج کنید حالا چهار فایله درون آن که به نام های :

PCTrainerV _ ScriptHookV.dll _ ScriptHookV _ PCTrainerV.asi می باشند را در محل نصب بازی کپی کنید (درون پوشه ی Grand Theft Auto V)

بعد از کپی کردن فایل ها در محل نصب بازی دیگر مراحل تمام شده است ، کافی است بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید ، اینو فراموش نکنید که نصف لذت بردن از بازی استفاده از همین ترینر ها می باشد ، و همین کدهای تقلب و یا مود و ترینر هاست که سری GTA را زیبا تر می کند ، شما به وسیله ی این ترینر می توانید در شهر شورش کنید ، شهر را بهم بریزید با بادیگارد هایتان به پلیس ها تیر اندازی کنید و با جت بر فراز شهر Los santos پرواز کنید ، و هزارو یک قابلیت دیگر....

 


آموزش استفاده از ترینر : پس از کپی کردن آن چهار فایلی که در بالا عرض کردم وارد بازی شوید ، هنگامی که یکی از شخصیت های بازی مثل: مایل ، تراور و فرانکلین را انتخاب کردید ، کلید  F4 را بزنید ، بقیش دیگه با خودتون........

امیدوارم موفق شده باشید...


توجه مهم: قبل از دانلود حتما آنتی ویروس خود را خاموش کنید،زیرا فایل با پسوند dll ویروس شناخته میشود، پس از کپی فایل ها به محل نصب بازی ، پوشه بازی را توسط آنتی ویروس اعتماد سازی کنید تا از حذف شدن فایل ها جلوگیری کند.

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود

پسورد: www.techfu.ir

همه کار در GTA V با یک کلیک




تاریخ : پنج شنبه 94/6/26 | 12:9 عصر | نویسنده : مهدی قدرتی | نظر


  • paper | وب نور مور | وب بلاگ اسکای
  • وب لینک چهار مقاله | وب طلا باکس